2015. április 29., szerda

Reggelre teljesen elfelejtettem,

hogy a mérleggel tűzszünetet kötöttem, ezért gyorsan megtámadtam. 2x is. 1x fitneszterem előtt, aztán utána. De mivel ügyes volt ma a mérleg, ezért nem vesztünk össze. De egyéb dolog is járt a fejemben: tegnap majdnem 1500 kcalt ettem. És reggelre kevesebb volt a súlyom. Úgy tűnik, hogy nem elég az 1100-1200. Igaz, iszom a mályvateát is, de 2 éve is, amikor ittam, akkor nagyon sokat segített. Egy hónap után mindig tartok szünetet, egy hetet, aztán ismét hajrá. Arra is rájöttem, hogy tökfölösleges egy konkrét dátumot kitűznöm magamnak. Ez eltereli a figyelmemet, akkor rágörcsölök. Egy cél van: megcsinosodni magam és mások örömére...., azokéra, akik együtt örülnek velem... :) Szóval, erre koncentrálok. Nem érdekel most az idő, az idő csak becsap, illúziókba kerget. Mozgás, kaja rendben legyen és MINDEN RENDBEN VAN!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése