2015. április 27., hétfő

A hétvégét utáltam,

ugyanis csomó protokoll volt. Már pénteken is elmaradt a számolás, délután vendégek jöttek. Szombaton két protokoll, plusz egy ebédmeghívás. Pénteki súlyomhoz képest 9o dekával vagyok több. Elszomorító, pedig nem zabáltam. Gondolom, a hormonok játéka, plusz, h nem számoltam. De mától megint be akarok keményíteni. A héten a majálist kivéve nem néz ki egyetlen olyan esemény sem, ami megzavarhatná a napi rutint. Nemsoká indulunk emberrel konditerembe. Alig várom, a múlt héten teljesen kimaradt, mert a férjem keddtől péntekig nem volt itthon, s mivel én délelőtt szeretek járni, az iroda miatt nem mehettem. Ma szabadnap, így együtt mehetünk. Azt hiszem, a rendszeresség lesz a kulcs a kajálásban, mert hiába nem eszem sokat, néha tökrendszertelen a napi kajaprogramom.
Konditerem kipipálva. Egész jól ment ma. Megmutatom, mennyire izzadtam:


25 perc elliptikus tréner, 33 perc hegymenetes gyaloglás, plusz 10 perc súlyzózás. Kb. 500 kcal. Most vmi finom reggeli kéne...

Hoztam a mai kaját:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése