2015. április 23., csütörtök

Jó sokáig

tartott újból elhatározni magam a blogírásra... Mivel ez akkor nagyon sokat segített, ismét megpróbálkozom vele, hátha ezúttal is segíteni fog.
Szinte két év telt el az utolsó bejegyzésem óta. Azóta sajnos 10 kiló szépen visszaszaladt. Most azzal küzdök.Volt szinte egy év, amikor nem is törődtem vele, de most újra érdekel. Január óta vagyok ismét vigyázzban, és annak örülök, hogy főleg a sport terén nagyot léptem, mert talán az volt a legnehezebb része az egésznek. Váltottam kondibérletet, hetente 2x járok le, főleg hegymenetesen gyorsgyaloglok 35-40 percet, elég rendes tempóban, aztán még 20-25 perc elliptikus térner. Derekamon szaunaöv, ömlik rólam a víz, és hát kezd látszani az eredmény is. Sok dolog változott az életemben, illetve sok dolgon változtattam... :)
De jól érzem magam a bőrömben, nem hisztizek a fogyókúra miatt, nem görcsölök azon, hogy nézek ki. Ez vagyok, én teremtettem magamnak, hát gyönyörködöm benne, de főképp az átalakulásban. Szeretnék minden nap jönni majd a kajákkal és az eredményekkel, napi eseményekkel, szeretem visszaolvasni, mi történt velem egykor. Üdv mindenkinek!!!!

A mai kajám így alakult:

Egész jó, főleg, hogy a keretem 1400 kcal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése