2015. április 24., péntek

Ma hoztam

egy képet magamról. Vettem elemet a digitális mérlegbe, hát nagyon elkeseredtem attól, amit mutatott. De igyekszem kerülni a tartós keserűséget, bár nagyon nehéz... A mechanikus mérleg összevissza mutat, bár a 2-3 évvel ezelőtti tapasztalataim szerint a digimérleg durván másfél kilóval mutat többet. Na, melyiket tekintem hivatalosnak????
A digimérleg mellett maradok, mert ezen a dekákat is nyomon tudom követni. És végül is ahhoz viszonyítva jött fel a 10 kiló. És sztem annál több, mert januárban a másik mérleg szerint 3 kilóval voltam több...
És íme én, ahogy fél órája kinéztem:
A frissen piacolt ruháimban... :)
Sajna a héten nem tudtam lemenni a konditerembe, ma igyekszem. Érzem is a hiányát rendesen. Bár nem érzem túl jól magam, fene tudja, tegnap huzatban ültem, ma reggelre bedurrant homlokom, fülem. Elég rossz a közérzetem.
Május 31-én egy szépéselegánsruhát igénylő összejövetel lesz. Addig illene formába hozni magam, vmi nőies alakot ölteni. Ha 10 kiló nem is /annyi kell a szép selyemruhámhoz/, de legalább picivel több, mint fele le kéne, hogy menjen. Igyexem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése