2016. március 30., szerda

Zöld turmix, jóga és agykontroll

Tegnap sikerült elég mélyre jutnom. A bőgésig. Nagyon vigyáztam, hogy ne essek önsajnálatba és önutálatba. Elég jó kis beszélgetéseim voltak ünnep alatt erre vonatkozóan, így sikerült kis önuralommal elég jól megúsznom a mélységet. Ünnepek alatt rengeteg zaba volt, így az elmúlt 3-4 hétben leadott 2 kilóból másfél vissza is jött. Tegnap este megérett bennem egy újabb elhatározás, talán az ezredik vagy még több... Jöjjön valami, ami tisztít, testet-lelket-szellemet. Mert akármelyik is mocskos, befolyásolja a többit, és hát az volt az érzésem tegnap, hogy nálam minden szinten nagytakarítás kell. Így jutottam el a zöld turmix-jóga-agykontroll kombóhoz. Mivel alig 3 hét van a Nagy Utazásig, és beígértem magamnak legalább 5 kiló mínuszt, jó lenne belehúzni. Legalább annyi méreg és trutyi van bennem, úgyhogy bele kell ásnom magam. Minnyá megyek bevásárolok a turmixhoz. Reggelire és vacsira tervezem inni, vagy 3 napig pedig délben csak fehérjeturmixot, és ha nagy az éhség, akkor jöhet egy alma, vagy körte, grépfrút vagy valami. Tisztulás-tisztulás-tisztulás. Erő kell nem kevés. Agykontrollal régebb óta próbálkozom, segítenie kell. A mai reggelből már csak a zöld turmix hiányzik. a jóga és a relaxáció megvolt. Hétkor fogok kelni minden reggel, de ehhez legalább éjfélkor ágyba kell zavarnom magam, hét óra elég nekem. Az a lényeg, hogy most nagyon frissnek érzem magam. Kerestem kövéreknek való jógát /ez van, kövér vagyok, még.../, és találtam is egy jót, ami nem nehéz. Vagyis voltak nehézségeim, de régebbi tapasztalatai szerint napról napra nagyon sokat lehet benne fejlődni. Ízületeim még merevek kissé, de jobb lesz majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése