2016. március 21., hétfő

A hétvége

másképp alakult. Én itthon maradtam szakmai okok miatt. Nem bántam, nem kellett zabálni, utazni, elmélkedtem, kötöttem, olvastam, szaunáztam egy jó nagyot, szóval nem telt rosszul. Igaz nem számoltam a kalóriákat, de nagyon keveset ettem. Mától visszatértem a számolásra. Peteérés van vagy miacsuda, mert édességhiányom van, be is nyomtam 1-2 kicsi szelet sütit. Beírtam a táblázatba. Vigasznak nem rossz...
Hosszú hét áll előttünk ezzel a húsvéti készülődéssel. S én már a menün töröm az agyam, vendégek lesznek, kettő közülük nem eszik húst, amit cseppet sem bánok, annak ellenére, hogy ez megnehezíti kicsit a menüválasztást, de szeretnék valami mutatós hidegtálat húsmentes kajákkal. Kilók nem nagyon mozdulnak, gondolom a peteérés a ludas, bár én könnyebbnek érzem magam, és a nadrágjaim is erről árulkodnak. Nem akarom megkötni magam a nemtomiafrancérnemfogyok negativitással, inkább azt programozom, hogy megy ez nekem. Lassan, de biztosan, bár Svédországig /április 17-28/ 5 kiló mínuszt terveztem... Fel a fejjel én....
Egy kis vidámság: Parov Stelar, egyébként ott lesz Kolozsváron nyáron az Untold fesztiválon...

2 megjegyzés:

  1. Hello again! :D Hogy meglepődtem, hogy frissült a követett blogjaim feedje, amikor beléptem az imént... :D
    No, hajrá! :) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia, Julcsi! Örvendek Neked, amint láthatod az én harcom nem ért véget, sőt, mondhatni elölről kezdem megint, de fog ez menni. Látom, hogy a te életed is változott, örülök, minden jót!!! Puszi!

    VálaszTörlés