2016. március 15., kedd

Éppen 4 éve,

majdnem napra pontosan, hogy elkezdetem fogyizni. Akkor nagy győzelem volt a 21 leadott kiló 8 hónap alatt. Sőt ebből az első három hónapban 11,5 kilótól szabadultam meg. Nagyon szomorú, hogy pontosan 15 kilót visszaengedtem magamra. Szépen lassan, észrevétlenül csúsztak le a torkomon a falatok, és csúsztak fel a kilók. 2 ruhaméret jött vissza... Sokat keseregtem, nyavalyogtam, panaszkodtam, okoskodtam, magyaráztam, gyalázkodtam, ígérgettem, ittam és ettem az elmúlt másfél évben. Sőt, nyár óta pusztán 4 tartós kilót szedtem össze. És nagyon szeretnek a kilók engem, ragaszkodnak, imádnak, pontosan úgy, ahogyan én is őket. Pedig de sokszor összevesztünk. Legutóbb épp egy hete. És azóta haragszunk egymásra. Másfél kiló el is menekült. És nagyon remélem, hogy a többi is megy majd utána, mert megálmodtam magamnak nem csak a visszajött 15 kiló elkergetését, hanem még öt kilót azon felül. Szóval 19 kell még eltűnjön végleg az életemből. Tojásdiétával indítottam múlt héten. 6 napot a 7ből meg is csináltam. Aztán egy temetés utáni családi ebéden meg kellett szakítanom. De sebaj, mert mától újra írok. Kalóriát, és remélem, blogot. Hisz sokat segített 3-4 évvel ezelőtt mind a kettő.
Mit csinálok még? Hát, meditálok, Domján-féle agykontrollos meditációt hallgatok, reggel-este, van, hogy naponta csak egyszer, de van, hogy a megerősítéseket naponta többször is. Segít, ebben biztos vagyok. Azon kívül felturbózom kicsit az immunitásomat, idén már 2x előjöttek az arcüreges nyavalyáim, tavaly vagy 6x. És sajnos újra jelentkeztek azok az egészségügyi gondok is, amelyek mázsás koromban jelen voltak az életemben, emésztési panaszok, epe- és gyomorbajok, reumatikus fájdalmak, gyulladások, stb. De ezektől is búcsút vettem, és remélem, hamarosan lassan megindul az ő távozásuk is. Szóval, szedek lenmagolajat, forcapilt a félig elhullatott hajam miatt, d3 vitamint és szelént. És asszem, most ennyit. Iszom napi egy liter fogyis teát, épp ma fogyott el a tinktúrája is ennek, lehet, még egy üveggel beszedeget belőle, és majdnem mindennap főzök egy liter teát gyömbér-fahéj-szegfűszeg keverékből. Így a napi 2 liter folyadék tuti megvan. De még időközben vizet is iszom.
Mozgással még sehogy sem állok. ez még amolyan "majdholnapkezdekneki" dolog, de majd csak megjön az ihlet. Tudom, hogy az indulás a nehéz. Hajrá tavasz, hajrá fogyókúra!!! HAJRÁ, MAGYAROK!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése